Alucro

Projects

Campania ExtravaCANza a debutat în anul 2014 cu scopul de a transforma vacanţele la malul mării în experienţe responsabile cu mediul înconjurător.
 

La cele  9 ediții organizate, au fost infomați peste 331.000 turiști aflați pe litoral și peste 9400 kg de doze au fost salvate de la a fi aruncate în locuri nepotrivite şi au fost transformate în doze noi.

Ideea unui concurs dedicat reciclării creative a dozelor din aluminiu a apărut în anul 2014 şi a luat naştere sub denumirea de Can Design Festival, care invita publicul din România să transforme dozele folosite în obiecte care fac parte din arhitectura urbană.
 

Până în prezent, peste 500 de lucrări au fost înscrise în cele 9 ediții ale concursului (construcții din doze, obiecte decorative, tablouri). 

În 2020, inițiativa Naţionala de Reciclare s-a concretizat într-o campanie de colectare a dozelor din aluminiu şi sticlelor din plastic derulată sub forma unei caravane care a staţionat timp de câte trei zile în 10 oraşe din România.
 
Acţiunea a fost derulată cu sprijinul GreenPoint Management, PENNY, Coca-Cola HBC, Bergenbier S.A. şi Can Pack Recycling, în urma căreia au fost colectate 64.889 doze din aluminiu şi PET-uri din 10 orașe
Inițiativa International Recycling Tour a apărut în anul 2021, sub umbrela programului european Every Can Counts, ca o campanie de reciclare „în  mişcare” desfășurată simultan în peste 20 de orașe din Europa și Brazilia. Acțiunea se desfășoară anual și este asociată celebrării Zilei Mondiale a Mediului, cu scopul de a celebra spațiile publice și pentru a promova o economie mai circulară.

CAN TALK. SGR

Provocări și Oportunități Privind Reciclarea Dozelor din Aluminiu, o serie de interviuri menite să identifice cele mai bune soluții privind creșterea ratei de reciclare a dozelor din aluminiu puse pe piața odată cu implementarea sistemului de garanție-returnare (SGR) în România. Printre invitați se regăsesc Asociația Berarii României, Cora, Coca Cola HBC România, Asociatia Ecoteca, Consiliul Investitorilor Străini NNDKP și alti reprezentanți ai industriei de profil din România.

În 2015, colectarea selectivă a dozelor din aluminiu pe linia de business, a fost extinsă printr-un parteneriat cu MOL România, fiind amplasate cutii de colectare în 35 de stații din țară, cu scopul exclusiv de a responsabiliza atât clienţii, cât și angajaţii companiei.

În 2016, în parteneriat cu Can Pack Recycling, a debutat campania „Şi mama reciclează” derultă în 21 de magazine Auchan.

Campania a presupus instalarea aparatelor inteligente de reciclare, RVM, care în schimbul depunerii dozelor oferă posibilitatea de a primi un voucher, de a participa la tombole cu premii sau de a dona contravaloarea fiecărei doze către Asociația Alucro.  

În parteneriat cu Can Pack Recycling şi Penny a fost lansată în toamna anului 2018 campania „Grijă de România”, desfășurată în 11 magazine din rețeaua Penny din oraşele Agigea, Braşov, Bucureşti, Oradea, Râşnov şi Săcele.   

Pentru a oferi recunoaştere tuturor partenerilor care în fiecare an contribuie la derularea proiectelor Asociaţiei Alucro, începând cu anul 2016 organizăm Gala GreenCan Business Award, în cadrul căreia sunt prezentate rezultatele obţinute la final de an şi premiate companiile eco-responsabile.

1000
Evenimente
1000
Impact evenimente
1000
Doze colectate
1000
Educație
en_US