Alucro

Every Can Counts sprijina colectarea dozelor din aluminiu pe litoral si in aceasta vara

Pleci in vacanta pe litoral? Ia cu tine si obiceiurile bune! In perioada 24 iulie – 10 septembrie, Every Can Counts Romania te ajuta sa adopti obiceiuri sanatoase pentru mediul inconjurator, prin facilitarea reciclarii dozelor de bautura consumate pe plaja. Cat e vacanta de lunga, in statiunea Mamaia se desfasoara si in acest an campania ExtravaCANza, in cadrul careia turistii sunt incurajati sa recicleze dozele din aluminiu, avand sansa de a castiga premii.

Devenita o campanie de traditie pe litoralul romanesc, ExtravaCANza isi propune sa le ofere turistilor suportul necesar pentru reciclarea dozelor de bautura atunci cand sunt in vacanta, cu scopul de a transforma aceasta ocazie intr-un obicei de lunga durata. Astfel, indiferent de forma, marime sau culoare, toate dozele de bautura consumate in vacanta pot fi reciclate in aceasta vara cu ajutorul aparatului inteligent de reciclare instalat de Every Can Counts Romania in statiunea Mamaia, la Taverna Aventura. Turistii vor putea depune dozele in aparat in fiecare zi a campaniei (24 iulie – 10 septembrie), in intervalul orar 12.00-15.00, fiind recompensati pe loc cu premii:

  • 5 doze de aluminiu = o doza de suc sau bere (la alegere);
  • 20 doze de aluminiu = o masca textila de protectie cu mesajul reciclarii;
  • 50 doze de aluminiu = un tricou cu mesajul reciclarii;
  • 200 doze de aluminiu = un voucher in valoare de 150 lei valabil in magazinele Penny.

Organizatorii campaniei recomanda ca obiceiurile sanatoase sa includa si respectarea masurilor de protectie si distantare, astfel incat reciclarea dozelor sa fie facuta cu dubla responsabilitate – pentru oameni si pentru mediu.

Campania ExtravaCANza este organizata la initiativa Asociatiei Alucro, organizatie care desfasoara in Romania programul Every Can Counts, dedicat colectarii si reciclarii dozelor din aluminiu, si derulat in prezent in 19 tari europene cu scopul de a incuraja oamenii sa recicleze atunci cand sunt in deplasare (la locul de munca, in cadrul evenimentelor publice). Campania se bucura de sustinerea mai multor organizatii care la randul lor incurajeaza colectarea selectiva.

Ce spun partenerii campaniei:

„Sustenabilitatea e parte din ADN-ul companiei noastre si credem cu tarie ca fiecare dintre noi este responsabil de ceea ce lasa in urma sa pentru generatiile viitoare. Producem si imbuteliem bauturi si intelegem foarte bine problema deseurilor de ambalaje, precum si rolul nostru in abordarea ei. Derulam de ani buni programe si campanii in acest sens: „Dupa noi, strangem tot noi”, initiativa lansata de Coca-Cola HBC Romania acum trei ani, are un rol educational, de constientizare si incurajare a colectarii selective si a atitudinii responsabile fata de mediu si fata de ceea ce lasam in urma noastra. Suntem, pentru al treilea an consecutiv, parteneri ExtravaCANza, si ne bucuram sa sustinem actiunile Asociatiei Alucro. Pentru ca da, fiecare ambalaj reciclat conteaza.” spune Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC Romania.

„Privim cu responsabilitate fiecare actiune si urmarim ca amprenta noastra sa fie una pozitiva, iar reciclarea ambalajelor este una dintre preocuparile constante. Credem ca prin toate actiunile de protejare a resurselor pe care le avem la dispozitie contribuim la dezvoltarea unei culturi a responsabilitatii individuale. Din noiembrie 2019, in fabrica noastra din Ploiesti reciclam 100% deseu de ambalaj. E important pentru toti sa avem un comportament responsabil, pentru ca astfel vom deveni mult mai atenti la impactul fiecaruia, in beneficiul comunitatilor si al mediului”, a declarat Mihai Voicu, Director General Bergenbier S.A.

„Suntem incantati sa ne alaturam si de aceasta data campaniei ExtravaCANnza, alaturi de partenerii nostri. Ca de fiecare data, proiectele pe care le desfasuram reprezinta parte a filozofiei noastre de business si una dintre prioritatile majore pe termen lung. Reusim cu succes sa atragem publicul de partea noastra in toate demersurile, sa fim parte a schimbarilor de mentalitate si observam o proactivitate crescuta a populatiei cand vine vorba de colectarea separata a deseurilor. Ne-am asumat rolul de a educa din punct de vedere ecologic si de a informa corespunzator participantii la evenimente despre importanta colectarii separate a deseurilor si diminuarea impactului negativ de mediu, precum si rolul fiecaruia dintre noi in atingerea acestui deziderat”, declara Geanin Serban – Director Executiv GreenPoint Management.

Regulamentul privind desfasurarea campaniei ExtravaCANza este disponibil aici.

Eveniment Facebookhttps://bit.ly/2ZQLaSw

Organizator: Asociatia Alucro – Every Can Counts Romania

Parteneri: Coca-Cola HBC, Bergenbier S.A, Penny, GreenPoint Management, Can Pack Recycling.

Parteneri media: Radio Vacanta, Mesager de Constanta, Constanteanul, EcoMagazin, Romania Pozitiva, Stiri.ONG, Criteriul.ro.

en_US